Metró 3 felújítása

Miért mentesül a fővárosi tömegközlekedés az akadálymentesítési kötelezettség alól?

  • Budapest
Egyszerre diszkriminatív és embertelen, fejlett európai országhoz méltatlan a hármas metró rekonstrukciójának tervezete. Ebből kifolyólag a Jobbik írásbeli kérdéssel fordult az Emberi Erőforrások Minisztériumához, hogy megtudjuk, miért képez kivételt a fővárosi tömegközlekedés a jogszabályokban lefektetett, akadálymentesítési kötelezettség alól.

Tokody: Ezért szállhattak el a metrófelújítás költségei

  • Budapest
Magyarországon az állami nagyberuházások sokszor túlárazottak, és a Jobbik határozott álláspontja, hogy ez szoros összefüggésben áll azzal a ténnyel, hogy számos közbeszerzésen a munka elvégzését és persze az érte járó nem kevés közpénzt a Viktor Barátai Zrt., a Nemzeti Gázszerelő Kft., a Nemzet Veje Bt., vagy az MSZP-SZDSZ időszakban már tapasztaltaknak megfelelően a korrupt

Tokody: Ezért szállhattak el a metrófelújítás költségei - VIDEÓ

  • Budapest
Magyarországon az állami nagyberuházások sokszor túlárazottak, és a Jobbik határozott álláspontja, hogy ez szoros összefüggésben áll azzal a ténnyel, hogy számos közbeszerzésen a munka elvégzését és persze az érte járó nem kevés közpénzt a Viktor Barátai Zrt., a Nemzeti Gázszerelő Kft., a Nemzet Veje Bt., vagy az MSZP-SZDSZ időszakban már tapasztaltaknak megfelelően a korrupt multi nyeri meg.

Magyarázatot követel a Jobbik a 3-as metrón történtekre

  • Budapest
„A Jobbik magyarázatot vár a felújított metrókocsiknál tapasztalt hibajelenségek okaira, valamint arra is, hogy miként lehetséges az, hogy amennyiben az NKH által előírt 15 000 kilométeres próbaüzem során nem tapasztaltak hibát, akkor azok hogyan jöhettek elő az éles üzem első napjaiban” – írtuk március 22-én kiadott közleményünkben. Magyarázatot azóta nem láttunk, újabb hibákat viszont sajnos igen.

A leendő Jobbik-kormány gondoskodni fog a 3-as metró felújításáról

  • Budapest
Az Országgyűlés Költségvetési Bizottsága a tegnapi napon tárgyalta a Jobbik javaslatát, amely biztosította volna a 3-as metróvonal teljes körű felújításának pénzügyi fedezetét. A fideszes többség nem támogatta, ami egyértelmű bizonyítéka annak, hogy a kormánynak esze ágában sincs a teljes fedezetet biztosítani.

Ez a metróvagon más: nem új, csak felújított, mert a Viktor ezt engedte

  • Budapest
A Jobbik magyarázatot vár a felújított metrókocsiknál tapasztalt hibajelenségek okaira, valamint arra is, hogy miként lehetséges az, hogy amennyiben az NKH által előírt 15.000 kilométeres próbaüzem során nem tapasztaltak hibát, akkor azok hogyan jöhettek elő az éles üzem első napjaiban.